Pomoc s instalací nebo aktivací na dálku
Pokud potřebujete odbornou pomoc s instalací nebo aktivací zakoupeného software, obraťte se našeho operátora, který Vám s instalací nebo aktivací vzdáleně pomůže.
O bezpečnost Vašich dat a Vašeho soukromí strach mít nemusíte, veškerou práci našeho operátora uvidíte na obrazovce Vašeho počítače a připojení můžete kdykoli ukončit jedním kliknutím. Námi využívaný program DW-Service se neinstaluje, po ukončení technické podpory nezanechává žádné stopy a není tedy možné další připojení.
JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ, ŽE CHCETE VYUŽÍT NAŠI VZDÁLENOU POMOC?
- Napište nám na email, s čím potřebujete pomoci a domluvte si termín vzdáleného připojení. Pro ověření si prosím připravte číslo faktury k zakoupenému softwarovému produktu.
- Jakmile si dohodnete termín vzdálené podpory, proveďte před tímto termínem následující kroky:
- Stáhněte si aktuální verzi asistenčního programu zde
- Spusťte stažený soubor
- Zvolte "Run" a poté "Next"
V dalším kroku nám prosím napište Vaše User a Password na email info@vyhodne-licence.cz
Nyní program NEVYPÍNEJTE a počítač NEPOUŽÍVEJTE - vyčkejte na připojení technické podpory.
Jakmile bude vše hotovo, program můžete jednoduše zavřít tlačítkem "Close". Program se neinstaluje, po vypnutí nezanechává žádné soubory ve Vašem zařízení a již není možné se k zařízení připojit.